Hej allihopa! Om det fortfarande finns någon som läser..

Jag vill bara säga att jag mår väldigt dåligt pysiksit just nu. Egentligen ska man väl inte skylla på det. Det låter som världens sämsat ursäkt. Men det är faktiskt så det är. Och jag är verkligen ledsen för min sämsat uppdatering. Ska försöka bättra mig om ett tag. Men just nu går det verkligen inte. Tack alla som fortfarande läser och väntar på kapitel. Förlåt ska jag också säga. Men jag har börjat fila på nya ideér och nya historier. 
SÅ när jag börjar igen ska jag inte börja tomhänt i alla fall! 
Läs gärna en annan novell av mig och min kompis så länge, där min vän stöttar mig till att skriva. 
 
http://onediirectionfanfics.blogg.se/
 
Tack än en gång alla fina läsare för kommentarer och stöttning i det jag gör! Förlåt igen. 
 
/ Med kärlek Felicia 

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag läser och det är helt okej alla kan ju inte vara på topp jämmt eller hur? Tycker du är en underbar skrivare och tycker dina kapitel är värda att vänta på!;) Hoppas du mår bättre snart! Puss och kram!<3

2013-02-26 @ 23:07:38
Postat av: Lovisa

jag har läst din fanfics på andra bloggen också och allt du skriver e jätte bra! <333333333

Svar: Tack så jätte mycket! Det värmer, ska snart börja igen <3
None None

2013-05-16 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0